Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~krakus98 | użytkownik

imię i nazwiskoMarek adresNowa Sól zarejestrowany28.09.2007 @15:35:11 ostatnio na stronie06.05.2013 @12:49:31



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9686905
digarty23 komentarze1767 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~grzegorz86    12.12.2010 @12:42:42
jak z dwóch to jestem pod wrażeniem i to z ręki, druga wersja zdjęcia też dobra a co do bilbordu to UM mógłby zrobić taką akcję żeby każdy mógłby zaprezentować swoje prace , ale o tym można tylko pomarzyć. pozdrawiam
~sopo    22.05.2010 @09:21:29
staram się jak mogę :}
_______
http://rysujerysunki.blogspot.com/
When the Zombies Come, I'll Be Ready
~sopo    07.11.2009 @22:44:52
no, ja też się właśnie nie spodziewałem
_______
http://rysujerysunki.blogspot.com/
When the Zombies Come, I'll Be Ready
~sopo    05.11.2009 @22:35:39
ludzie traktowali te anegdotki jak prawdę, momo że pisałem, że to półprawdy, a półbanialuki przez co traktowali mnie jak prawdziwą "marudę", którą tylko kreowałem
jak na razie sobie daruję :D
pozdro i aloha!
_______
http://rysujerysunki.blogspot.com/
When the Zombies Come, I'll Be Ready
~JPG    23.04.2009 @18:45:07
...zapraszam na wiersz
_______
`szukam...
~Errorek3    10.01.2009 @23:30:42
Dzieki za wszystkie komentarze :D
~bandy    31.12.2008 @14:55:04
kogo ja tu widze Pozdrówka marek
_______
zapraszam do oglądnięcia mojej galerii
http://www.bandy.ovh.org
~linkamalinka    14.10.2008 @23:22:27
byz moze masz racje co do posagu.ale mnie sie bardziej podobalo takie co do ciuchci to to czasem sa dla mnie takie razace kolory i te akurat jakis odblask mi daja po oczach - ale to moze tylko moje wrazenie. pozdrawiam
_______
nie dziekuj za komentarz - po prostu tez ocen szczerze moje zdjecia
~linkamalinka    14.10.2008 @23:14:33
probowalam i gupio wyszlo(przynajmenij mnie sie nie podobalo:P) bo reka po lewej do kitu oswietlona.
_______
nie dziekuj za komentarz - po prostu tez ocen szczerze moje zdjecia
~D40    26.08.2008 @08:48:26
dziekuje
pozdrawiam
~natkaaa    12.08.2008 @21:05:11
Dzieki za odwiedziny a co do panoramy to próbowałam kontrast podkręcic i uwiez mi xDD tak jest jest teraz jest lepiej
pozdrawiam rownież
_______
<a href="http://www.avatary.ork.pl" title="avatary na bloga"><img src="http://www.avatary.ork.pl/avatary/3214.gif"></a>
~BlonDy    13.07.2008 @13:26:54
bez flasha. ;]
~Tats    20.06.2008 @02:23:26
No ale to Twoje spojrzenie też całkiem ciekawe jest ^^ nigdy w sumie w takiej kategorii nie myślałem. (próbuje się wymigać od płacenia)
~Tats    20.06.2008 @02:10:15
Nie spojrzałem na to z tej strony
Ale głównym celem było dopasowanie kadru do tego znaku.
~Tats    20.06.2008 @02:04:09
No masz racje - troche przesadziłem z tym kątem
Ale to nadaje takiego charakteru
ostatnio edytowane: 2008-06-20 02:04:37
~szedar    30.05.2008 @07:39:51
Dzięki.
_______
Jesteś ze świętokrzyskiego? To na co czekasz? Dołącz http://www.digart.pl/grupy/353/Swietokrzyskie/
~kozini    29.05.2008 @20:18:15
wiesz nie chcialem kombinowac za duzo ze zdjeciem
~ozzzz    14.05.2008 @23:47:05
Siema Nowa Sól
Pozdrawiam!
_______
ozzzz
~szedar    10.05.2008 @11:31:32
hej
_______
Jesteś ze świętokrzyskiego? To na co czekasz? Dołącz http://www.digart.pl/grupy/353/Swietokrzyskie/
~Reason90    09.05.2008 @23:14:59
dzięki dzięki pozdrawiam
~LACHEND    23.04.2008 @22:26:28
Dzięki za koment. A mi się właśnie to spodobało,że tory zakręcają i "wyjeżdżają" z kadru. Pewnie każdy będąc w tym miejscu kadrowałby inaczej,po swojemu.. Chłopie wystawiaj jakieś fotki! Pozdrawiam.
~szedar    23.04.2008 @19:37:31
Radze koledze poprawić sobie monitor w kolorach.
_______
Jesteś ze świętokrzyskiego? To na co czekasz? Dołącz http://www.digart.pl/grupy/353/Swietokrzyskie/
~szedar    23.04.2008 @17:15:43
Dzięki za komenta.
Miłego dnia życzę.
_______
Jesteś ze świętokrzyskiego? To na co czekasz? Dołącz http://www.digart.pl/grupy/353/Swietokrzyskie/
~athalantar    21.04.2008 @00:13:49
Przepraszam wszystkich bardzo, ale to bardzo, bardzo gorąco za moją nieobecność na digarcie! Niestety musiałem się udać w podróż pt. "brak sprzętu". Ale teraz zbliża się termin kupna, więc powoli wracam na digart.pl i jeszcze raz przepraszam . Pozdrawiam!
_______
'Po co nam sen, po co nam sen, zostajemy tutaj, aż po świt'
~zylak    17.04.2008 @00:14:19
dzięki ... tak trochę przesadziłem z kamerą a takie Alfa jeżdżą od 2004 - teraz wypuścili wersje GT2 ... wygląda bardzo podobnie
pozdrawiam i raz jeszcze dzięki
1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt